Voliš pjevati? Ma tko ne voli! E pa upravo je ova godina bila ključna za pjevanje. Da budemo precizniji, prvo godišnje natjecanje za pjesmu Eurovizije održano je u Luganu u Švicarskoj! Cilj ovog natjecanja koje se održava i danas, bio je zbližiti Europu nakon Drugog svjetskog rata. Zašto je to bitno? Pa na ovom su se natjecanju nešto godina kasnije našle i danas legendarne zvijezde poput grupe ABBA i Céline Dion.

Negdje između 1955. i 1956. godine Dodge je napravio automobil dizajniran isključivo za žene! Zvao se Dodge La Femme, a nastao je tako da su iz marketinga automobilske kompanije pratili interes žena i boje koje preferiraju kao jedan od važnijih faktora prilikom kupovanja automobila. Unutrašnjost je bila potpuno prilagođena ženama, čak su i sjedala imala uzorak, a posebna je bila i torbica namontirana u automobilu.

Ovo je i godina u kojoj nam je stigao Elvis! Hit godine talentiranog mladog glazbenika bio je njegov “Heartbreak Hotel”. Samo jedan pogled na ovaj spot i djevojke koje vrište čim ga vide dovoljan je znak koliko je cijenjen i obožavan bio od publike. No, što čekaš? Upali hit svoje godine!

Četiri Oscara godine 1956. dobivaaaaaa… ljubavna drama Marty! Iako je ova drama bila nominirana u još četiri kategorije, nije uspjela uzeti sve. U glavnim ulogama su Ernest Borgnine (koji je dobio Oscara za svoju ulogu), Betsy Blair i Esther Minciotti. A tek radnja: mesar i učiteljica, koji su odustali od ljubavi, susreću se na plesu… Je li potrebno reći više? Pogledaj trailer za film godine!

Ako danas poželiš pogledati neki film, možeš ga streamati s nekog od brojnih online servisa. I to funkcionira bez greške i štucanja (posebno ako koristiš A1 Super Internet ili A1 Turbo Internet). Ako ga pak poželiš preuzeti za gledanje u offline modu, za 4GB filma (koristili smo za izračun prosječnu veličinu filma u BluRay formatu), na današnjim ćeš A1 Turbo Internet brzinama čekati 34,4 sekunde, što u 1956. nije baš bilo moguće. Ali ako pogledamo brzine iz 1990., kada se Internet počinje masovnije probijati na tržište, trebalo je čekati oko 9500 sati. Da se ne mučiš s računanjem, to je više od 390 dana!

Za Mirka Miočića – jednog od najpoznatijih hrvatskih kvizaša, lovca u Potjeri i popularan „Joker zovi“ u hrvatskoj inačici kviza „Tko želi biti „ – čuo je gotovo svatko tko je ljubitelj televizijskih kvizova. A i oni koji nisu. Rođen je upravo u godini kada i ti, a njegovo znanje pratimo još od 1972. godine kada je prvi put nastupio u kvizu.

Kvizaši znanje počnu sakupljati još u knjigama, a prva je tiskana 1455. godine. Znaš li koja? Zatim se to znanje počelo širiti i putem radija koji je 1920. počeo prvi put emitirati. Dosta je prošlo dok nije prvi komercijalni kompjuter pojavio, čak više od 60 godina! Ali nakon njegove pojave, znanje nam je na dlanu!

Koliko ti vremena treba da preuzmeš 4GB?

Internet 1956
0 sati
Pri brzini od 1 kbit/s
A1 Turbo Internet 2020
0 sekunde
Pri brzini od 1 Gbit/s

Velika promjena u Hrvatskoj počinje krajem devedesetih, točnije 1999. godine, kada dolazi A1 – tada pod imenom VIPnet. Zašto? Pojavio se teleoperater koji je prvi ponudio uslugu mobitela na bonove. A ako bi nešto zapelo, po prvi smo put imali operatera koji je nudio 24/7 korisničku podršku. Baš kao osobni asistent!

Nova je revolucija stigla 2001., kada je tadašnji VIPnet omogućio da parkiranje platimo SMS porukom. Deset godina kasnije, mogli smo imati jedan ugovor s objedinjenim uslugama: za fiksni telefon (to je bilo vrijeme prije nego su nas na kućni telefon zvali samo anketari), za Internet i za TV.

Evo, PLACEHOLDER_IME, svijet se iz zaista promijenio od 1956. godine, dana kada je postao bogatiji za tebe (kao i za Toma Hanksa, Mela Gibsona, Joe Montanu, Mirelu Brekalo, Carrie Fisher i La Toyu Jackson). Sve se ovo – i još mnogo toga – dogodilo tijekom tvojeg života. Nastajali su filmovi i serije, pojavili su se Netflix, Spotify i Deezer, nove su navike kod čitanja novina, svoje osjećaje i mišljenja razmjenjujemo putem društvenih mreža – Facebooka, Instagrama i Twittera… Ali i dalje učimo, razvijamo se, istražujemo. I dalje se upoznajemo, zaljubljujemo, zbližavamo. I dalje pronalazimo nove i čudesne načine da mijenjamo svijet – baš zbog tebe. Jer u središtu svih promjena si ti – i ti povezuješ sve ovo u samo svoju i jedinstvenu priču!